Bodrum Mandalina Zeytinyağı 2 LT

Orijinal fiyat: ₺1.200,00.Şu andaki fiyat: ₺975,00.

Bodrum Mandalina Zeytinyağı 2 LT, Bodrum’un eşsiz mandalina bahçelerinden elde edilen taze mandalina kabuklarının ve özlerini içeren özel bir zeytinyağıdır. En kaliteli zeytinlerin soğuk sıkım yöntemiyle elde edilen saf zeytinyağı, taze mandalina kabuklarının ve özlerini birleştirilerek ferahlatıcı bir lezzet sunar.

WhatsApp ile Sipariş Ver
78 kişi satın aldı son 2 saatte
Açıklama
Değerlendirmeler (0)
Kargo & Teslimat
Geri Ödeme ve İade Politikası
Sıkça Sorulan Sorular

Bodrum Mandalina Zeytinyağı 2 LT,

Yemeklere canlı bir mandalina tat ve kokusu katmak için mükemmel bir seçimdir. Mandalina, tatlı ve aromatik bir meyve olup yemeklere tazelik ve ferahlık katar. Bodrum Mandalinalı Zeytinyağı , salatalar, deniz ürünleri, tavuk ve sebzelerle mükemmel bir uyum içerisindedir.

Bu özel zeytinyağı, sağlıklı ve lezzetli bir beslenmeyi tercih edenler için idealdir. Zeytinyağı, doymamış yağ asitleri ve antioksidanlar açısından zengin bir kaynak olup kalp sağlığını destekler. Mandalina ise C vitamini ve anti-enflamatuar özelliklere sahiptir, bağışıklık sistemini güçlendirir ve sindirim sağlığını destekler.

Ürünümüz, özel olarak tasarlanmış cam şişede muhafaza edilir. Bu şişe, zeytinyağının tazeliğini ve aromasını korurken, güneş ışığından etkilenmesini önler. Böylece Bodrum Mandalinalı Zeytinyağının canlı aroması ve besin değerleri uzun süre boyunca muhafaza edilir.

Bodrumlı Mandalina Zeytinyağı ile yemeklerinize enfes bir mandalina lezzeti katın. Doğal ve lezzetli bir deneyim için hemen online mağazamızdan sipariş verin. Bu ürünle ilgili çeşitlerimize bakmak için çeşnili zeytinyağı üzerini tıklayınız.

0 yorum
0
0
0
0
0

Değerlendirmeler

Filtreleri temizle

Henüz değerlendirme yapılmadı.

“Bodrum Mandalina Zeytinyağı 2 LT” için yorum yapan ilk kişi siz olun

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

“Tedarik Sürecinde” uyarısı ne anlama gelir?

Sipariş verdiğiniz ürün stoklarımızda varsa kargolama işlemlerine hemen başlanır. Siparişinizde birden çok ürün olması durumunda, ilk sipariş verilen üründen başlayarak, stoklarımızda olanların hazırlanmasına başlanır Stoklarımızda henüz bulunmayan siparişleriniz için ise tedarik süreci başlar. (Bu durumda, sipariş ettiğiniz ürünün karşısında “Tedarik Sürecinde” yazısını görürsünüz.) İlgili tedarikçimize otomatik olarak geçilen talepler takip edilir ve siparişlerinizin en kısa sürede stoklarımızda yer alması sağlanır.

“Siparişimin kargoya verildiğini nasıl anlayacağım?

Sitemizden aldığınız ürünler kargoya teslim edildiğinde, sistemimizde kayıtlı e-posta adresinize ve cep telefonunuza SMS olarak siparişinizle ilgili kargo gönderi bilgileri otomatik olarak gönderilir. Bu bilgilendirme yardımıyla ürün ya da ürünlerinizin kargoya ne zaman teslim edildiğini öğrenebilirsiniz. Ayrıca “Hesabım” sayfasındaki “Siparişlerim” bölümünden siparişinizin durumunu takip edebilirsiniz.

Aldığım ürün ne zaman teslim edilir?

Normal şartlar altında, İstanbul içindeki teslimatlar kargoya verildikten sonra 24 saat içinde; İstanbul dışı teslimatlar ise (kargo firmasının bulunduğunuz il ve ilçeye taahhüt ettiği teslim süresine göre değişmekle birlikte) 2-3 gün içinde yapılır. Eğer ürün tedarik sürecinde herhangi bir sorun yaşanırsa, müşteri hizmetleri temsilcilerimiz e-posta yoluyla sizi bu durum hakkında bilgilendirir.

Adresime yakın kargo şirketi yok, siparişimi nasıl teslim alacağım?

Anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları genelde Türkiye’nin her yerine ürün teslimi yapmaktadır. Eğer bulunduğunuz yerde kargo acentesi yoksa, orası “mobil bölge” kapsamında değerlendirilir ve haftanın belli günlerinde ürün teslimi yapılır. Sitemizde belirtilen ürün tedarik süreci ve kargo ücretleri il, ilçe merkezleri için geçerlidir. İl, ilçe merkezleri ve mobil bölgenin dışında kalan noktalara ürün teslimi yapılamaz; yapılsa da ekstra bir kargo ücreti talep edilir.

Teslimat sırasında nelere dikkat etmeliyim?

Siparişleriniz adresinize teslim edildiğinde, kargo teslim fişini imzaladıktan sonra kargo paketini açıp kontrol etmenizi öneririz. Paket içeriğinde herhangi bir yanlışlık varsa ya da ürünler hasar görmüş, deforme olmuşsa lütfen kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlatıp bu konuda bizimle iletişime geçin.

Kargom yanlış adrese gidiyor, ne yapabilirim?

Siparişiniz kargoya verildiğinde teslimat adresiniz hiçbir değişiklik yapılmadan otomatik olarak kargo firmasının sistemine aktarılır ve gönderi işlemi bu doğrultuda devam eder. Teslimat şubeleri, kargo firması tarafından adresinize bağlı bulunan şubeye çıkarılır. Dolayısıyla ürünün teslimat için hangi şubeye verileceği bize bağlı bir seçim değildir. Kargonuz eğer yanlış adrese ya da şubeye gönderilmişse, bize “Müşteri Hizmetleri'ni 0850-885-04-94 numaralı hattan arayarak nakliye kaydı oluşturabilirsiniz.” veya WhatsApp mesaj yoluyla bilgi verdiğiniz takdirde kargo firması tarafımızca bilgilendirilir ve yönlendirme işlemleri en kısa sürede yapılır.

Ürünümü iade etmek istiyorum, hangi ürünleri iade edebilirim?

Satın aldığınız ürünü, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde sitemiz üzerinden Müşteri Hizmetlerine mesaj atarak aşağıdaki koşullar dahilinde iade edebilirsiniz. Kusurlu veya yanlış ürün gönderimi söz konusu olduğunda ürünü hiç bir bedel ödemeden ücretsiz iade edebilirsiniz. Diğer iade durumlarında taşıma ücretleri müşteriye yansıtılmaktadır. İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekmektedir. İade kapsamındaki koşullar aşağıdaki gibidir; İadeler mutlak surette orijinal kutu/ambalajı ve faturası ile birlikte yapılmalıdır. Bütün standart aksesuarları hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir. Hediye verilen promosyonlu, kampanyalı ürünler de orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir. Tüketicinin özel istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan, niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan, çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler iade edilemez.

Ürünümü iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım?

Lütfen iade işlemi için, ürünü bize göndermeden önce kargoda size gönderile İade/değişim formunu doldurun. Eğer İade/değişim Formu çıkmadıysa Buraya Tıklayarak formu yazıcıdan çıkarabilir siniz. İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekmektedir.

Kargo şirketine nasıl ulaşıp, ürünü nasıl vereceğim?

Siparişi aldığınız kargo ile bize geri göndermeniz gerekmektedir. Gönderim aşamasında kargo görevlisine alıcının HOT BROWN TEDARİK TİCARET İTHALAT İHRACAT LİMİTED ŞİRKETİ olduğunu belirtmeniz yeterlidir. Ayrıca kargo firmasının çağrı merkezini arayarak Kurye talebinde bulunabilirsiniz.

Ürünü gönderdikten sonra süreci nasıl takip edeceğim?

Ürününüz bizim tarafımızdan teslim alındıktan sonra ambalajı, aksesuarları, faturası kontrol edilecek ve yukarıda belirtilen iade koşulları kapsamında e-posta adresinize iade işlemlerinin onay durumuna ilişkin bilgi gönderilecektir. İade işleminin onaylanması durumunda; iade başvurusundaki tercihiniz doğrultusunda 3 iş günü içinde “ürün bedeli” tarafınıza geri ödenecektir.
İadenizin iade koşulllarına uygun olmaması durumunda ise; ilgili ürün, adresinize ücretsiz kargo ile gönderilecektir.

İade ettiğim ürünün parasını ne zaman ve nasıl geri alabilirim?

Gönderdiğiniz ürün/ürünler, tarafımızdan iade işleminin onaylanması durumunda; iade başvurusundaki ödeme tercihiniz doğrultusunda e-posta adresinize gönderilen onay bildiriminden itibaren 3 iş günü içinde “ürün bedeli” tarafınıza geri ödenecektir.

Ürünümü değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım? Hangi durumlarda ürün değişimi yapabilirim?

Siparişinizi aldıktan sonra 14 gün içerisinde İade/Değişim yapabilirsiniz. Siparişinizle birlikte size gönderilen İade/Değişim formunu eksiksiz doldurup ürünle birlikte bize göndermeniz gerekmektedir. Eğer İade/değişim Formu çıkmadıysa Buraya Tıklayarak formu yazıcıdan çıkarabilir siniz.

Yeni aldığım ürün arızalı/kusurlu çıktı, ne yapmalıyım?

Ürününüzle ilgili yaşadığınız arıza/kusur sorunları için, ürünün elinize geçmesinden itibaren 30 gün içinde tarafımıza başvurabilirsiniz. Ürününüz tarafımızdan teslim alındıktan sonra ambalajı ve aksesuarları kontrol edilerek, incelenmek üzere ilgili birime gönderilir. Kontrol ekibi tarafından teslim alınmasından itibaren 20 iş günü içinde, ekibin vereceği inceleme raporu doğrultusunda, ürünün arızalı/kusurlu bulunması durumunda işlem uygulanacaktır. Ancak ürününüzdeki arıza/kusur, “kullanıcı hatası” olarak tespit edilirse; iade işlemi uygulanmayacaktır.

Teslimat sırasında ürünüm hasarlı çıktı, ne yapmalıyım?

Aldığınız ürün ‘hasarlı’ ya da ambalajı ‘deforme’ ise bunun için ‘Kargo Hasar Tespit Tutanağı’ gerekmektedir. Aksi takdirde ürününüz için yapacağınız ‘hasar bildirimi’ kabul edilmeyecektir.

İade/Değişim sürecini nasıl takip edeceğim?

Talebinizle ilgili size gönderdiğimiz bilgilendirme mesajlarını “Hesabım” sayfasındaki mesajlar bölümünde görebilir, yapılacak işlemin sürecini kolayca takip edebilirsiniz.

SIKÇA SORULAN SORULAR

Ürünlerinizi satın alabileceğimiz fiziksel bir mağazanız var mi?

Maalesef hayır. Ürünlerimizi sadece https://madchefs.com.tr/ internet sitemiz üzerinden satın alabilirsiniz.

Sipariş verdikten sonra siparişimin durumunu nasıl öğrenebilirim?

Sipariş verdikten sonra mail adresinize gelen onay malimizde yer alan sipariş numaranızı kayıt edin. Ya da Kargo firması tarafından size gelecek SMS'teki kargo takip numarasını kayıt edin. madchefs.com.tr üyesiyseniz "hesabım" butonundan siparişlerime girerek siparişinizin durumunu öğrenebilirsiniz. Madchefs.com.tr üyesi değilseniz web sitemizin en alt kısmında yer alan "sipariş takip" sekmesinden sipariş numaranız ile siparişinizin güncel durumunu öğrenebilirsiniz.

Sipariş verirken dikkat etmem gereken konular nelerdir?

Siparişinizi verirken doğru ürünü seçtiğinize ve adres bilgilerini doğru ve eksiksiz girdiğinize emin olunuz.

Sipariş verebilmek için üye olmak zorunlu mudur?

Madchefs.com.tr olarak size üyelik hesabı oluşturmadan da sipariş verebilme imkanı sunuyoruz. Ödeme sayfasında dilerseniz fatura ve teslimat adreslerini oluşturarak siparişini tamamlayabilirsiniz. Biz gene de üye olmanızı tavsiye ediyoruz. Böylece sonraki alışverişlerde bilgilerinizi tekrar girmek zorunda kalmayacaksınız ve üyelere özel tanıdığımız avantajlardan faydalanabileceksiniz.

Nasıl sipariş verebilirim?

Madchefs.com.tr'de sipariş vermek oldukça basittir.
1. Adım: Sipariş vermek istediğiniz ürünün sayfasındaki "Sepete Ekle" butonunu tıklayarak ürünü sepetinize ekleyin. Bir alışverişte sepetinize birden fazla ürün ekleyebilirsiniz. Sağ üstte imleçinizi yaklaştırdığınız zaman açılan menüden "Siparişi Tamamla" butonuna tıklayınız.
2. Adım: Açılan sayfadan siparişinizin özetini bir kez daha kontrol edebilirsiniz. Bu aşamada ürün adetini güncelleyebilir ya da istemediğiniz ürünleri sepetinizden çıkartabilirsiniz. Sepetinizi oluşturduktan sonra "Siparişi Ver" butonuna tıklayarak devam ediniz.
3. Adım: Bu aşamada teslimat ve fatura adreslerini girebilirsiniz. İki adres farklı olabilir. Teslimat adresi ürünün kargolanacağı, fatura adresi ise ürünün fatura edileceği adrestir.
Aynı sayfada tercih ettiğiniz ödeme şeklini belirtmeniz ve istenilen bilgileri girmeniz gerekmektedir. Seçenekler; kredi kartı, havaledir. Seçtiğiniz ödeme şekline göre kahhve.com güvenli ödeme sayfasına yönlendirileceksiniz. Ödemeniz onaylandığı gibi sipariş onayınız mail adresinize yöndirilecektir ve siparişinizin gönderim süreci başlayacaktır.

SORULARINIZ İÇİN BİZE ULAŞIN